Begravning av älskade gammelfarmor.

Idag, fredagen den trettone, vilket inte längre kommer vara ett olyckstal för mig, blev min älskade gammelfarmor begravd. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var så vackert med alla ljus. Prästen däremot... var väl ok. Det var så hemskt att se alla gråta.
Jag skrev en dikt till henne, som mamma läste upp. 
 
Mammas pojkvän hade nyligen fått en ny kamera.. (den andra sög), så han tog detta som en bra chans att testa den. Ska nog bjuda lite på några av bilderna.
 
Jag och mamma. Före begravningen. Det var vackert i skogen.
 
 
Vackra blommor prydde hela graven.
 
Det var underbart vackert gjort.
 
 
 
Vet inte om jag vill visa så mycket mer.. vi får väl se.
 
 
 
 

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0