Förrigår.

 
Nu ska jag skriva om förrigår. Intressant, JA.

Vaknade i soffan (Hehe).. Hade troligen somnat där från gårdagen, fast egentligen brydde jag mig inte. Fick en underbar frukost, toast med oboy. MAMMA BJUDER. Hon taggade mig inför lilla midnattsloppet. Usch och fy. Ville inte springa det.
Skulle träffa Bea, så jag klädde på mig snabbt, sen åkte jag och mamma till pappa och hämtade min väska, sen åkte vi till busshållplatsen och hämtade upp Beatrice.
Vi kollade runt... mest på ginatricot, hehe. Köpte 4 armband där
20:- totalt. Awesome. Bea köpte en bodybutter till mig också, tack snälla Bea.
 
Mango passion, ME GUSTA big time.
 
Provade massor med kläder också,hihi. Riktigt kuuuul att prova. 
 
Vi åt på Sandys efter det.
 
Såååååååå gott. Mer med chips  och ost och skinkmacka samt grönsaker. (Y)
 
Köpte sen en snygg tröja och ett par byxor. 
 
 
 
 
Byeeeeeeeeeeee.

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0