SKOL-JOGGEN.

Heeeeej. :)
Idag var det.. skoljoggen.
3,2 kilometer, och jag stannade INTE. *stolt*
Mitt nya rekord. ♥
Kom på 22:a plats av tjejerna. Det var typ... 70 tjejer ?
-------
Sorry att jag inte bloggat, men var upptagen. Blogghumör skiftar.
-------
Aja, men nu ska jag göra mej iordning för brottning. :c
Ska sluta, om jag får börja på simning eller blandsport, troligen blandsport, jippie!

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

vi har också skoljoggen. sprang den förra veckan, den är 4 km. hela skolan sprang den, vet inte vilken plats jag kom på, det är typ över 300 elever (+ rektorn ^^)

2011-09-28 @ 17:38:12
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0