Övernattning. :*

Hejhej allihopa.. :)
Skolavslutningen blev toppen! Alla skulle läsa upp en dikt, och det gick ju bra..
Så.. sen firade vi avslutningen med lite chicken nuggets! Det var en sur tant på "fiket", men hon kunde inte sänka vårat toppenhumör! ^^
Så ikväll ska jag sova över hos Rebuch, vilket ska bli riktigt kul!
Jag hoppas att vi ska ha jättetrevligt..
Skriver mer imorgon, puss!
Och ha ett trevligt sommarlov!!
Bild nr.2 var ju inte meningen att ha med, men tycker den är rätt kul.
Rebuch ser ut som en uppsvällad ballong, och jag ser hellt praktiskt taget full ut. :)
Puss//

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

:)

2011-06-15 @ 20:35:37
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0