Snälla Rebecca..

Hej bloggen!

Idag har jag haft skola, som vanligt! Har haft en ganska trög dag faktiskt.. ;''oo
T.ex. som när vi hade bild. Då skulle vi rita hus med färgade pappren, haha.. ._.
Jag gjorde fönstren vilket man inte skulle, och jag gjorde inget vatten runt, som det skulle vara ^^
Vattnet var svart på exempelbilden, och det var inga vågor heller!? Fast, det kanske förklarar varför det var båtar på land, haha [; Så, det har inte varit världens mest intressanta dag.

Sen efter skolan gick jag hem till mej med min bästa vän, Rebecca. Vi spelade xbox Kiniect och åt mellis ;3  Jag fotade Rebecca när hon snodde rån, busted! xD





Haha.. :)
Rebecca har precis färgat håret, jättefint! <3





Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0