Papp-bonde :)

Ikväll så bjuder jag er på bilder på min söta bonde, haha. :)
Det fanns ett pyssel på baksidan av ett mjölkpaket, och jag kunde inte säga nej! ^^
Han blev sådär, och den var svår att göra också. Jag tror att min pappa gjorde mer jobb än mig, haha. <3
Jag har haft en okej dag idag, inte den bästa, inte den sämsta. Jag har gjort klart veckans arbete, så imorgon kommer jag nog bara att skriva lite på en viktig saga i skolan. Den här veckan har jag frivilligt tränat både flöjt och piano hela tiden, så jag känner mig jättestolt nu.
Imorgon ska jag träffa min lillasyster Tindra, och åka över till mamma. ^^
Hos min mamma har jag den "mysiga, stora" kameran. Så jag kommer nog att fota mycket där. Särskilt på min lillasyster, Tindra.. <3
Har också ändrat min bakrund, som jag är rätt så stolt över. Jag tyckte inte om min förra, den var för.. rosa?!
Men, nu kommer jag vara nöjd ett tag. Så bakgrunden kommer jag inte ändra på ett tag.
Nu ska jag krypa ner under mitt mysiga täcke och sova, godnatt! :)

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0