Nu ska jag fortsätta blogga på! >:)

Hej bloggen! :) <3
Har inte varit så aktiv dom senaste kommande dagarna, men nu ska jag fortsätta att uppdatera mkt! :)
Jag vill faktiskt fokusera rätt så mycket på skolan nu, och känna mej lite duktig..!
Skolan idag här väl varit bra, har jobbat om vikingarna. Har egentligen redan gjort det arbetet för några veckor sen, men nu ska jag göra det igen! ^^
Idag har jag varit med Rebuch. Vi har inte direkt umgåts, haha..! [:
Hon hållde på med saker i mitt rum, medans jag typ var framför datan.
Ska jag kanske kalla det.. dagens ungdomar? ;]
Nej, nu gör vi en rolig skylt på det..! 8D

Kommentera?? <3
Postat av: Lawiza

Du har skrivit om skolan i varenda inlägg ._.

2011-01-21 @ 08:46:35
URL: http://lawiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0