Kommer inte på ngn rubrik.. ;o

Hej bloggen! ;]
jag fortsätter med min dåliga uppdatering, vet inte varför. Jag vet aldrig vad jag ska skriva om, typ.
Men idag ska jag nog blogga 3 gånger, eftersom.. Nä, jag vet inte :)
Idag ska pappas lillebror komma och sova över i mitt rum med sin flickvän.
Båda dom 2 är jättesnälla..! ;'''} <3
Så jag önskar dom lycka på färden hit.
Jag kommer åka till mamma ikväll, stanna där i en vecka.. ^^
Eftersom att det är fredag, för då byter jag! :)
Just nu bjuder jag er på en gammal bild som jag bara hittade någonstans på datorn..



Det är ju mer fokus på grenen än på fågeln, aja.. Tycker bilden är snygg! ;)




Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0