I want to sleep.

Hej bloggen! :)
Emma här som skriver, tror jag.
Idag har jag inte bloggat så mycket p.ga. SKOLA!
Har inte haft en så toppendag idag. På idrotten blev allt fel, samma sak på brottningen.
Kommer kanske sluta på brottningen, hoppas jag INTE. Jag behöver någon sport, så jag har något att göra istället för att sitta framför datorn och tröga..!? :)
Men, annars har det bara varit skola, som vanligt. Jag har pluggat jättehårt, som sagt.
Det känns bra att plugga hårt ibland, det behövs!
Har också fått in över 16 personer på 2 dar, till min tävling på YouTube. Jag är ju ganska poppis, eller hur??
Nu ska jag sova, men jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig natt..!
Puss puss!

Kommentera?? <3
Postat av: e'

sv: förlåt för sent svar... :/

hehe naw ska följa din blogg med :)

2011-01-20 @ 15:56:08
URL: http://edinaderviseviic.blogg.se/
Postat av: e'

sv: förlåt för sent svar... :/

hehe naw ska följa din blogg med :)

2011-01-20 @ 15:56:14
URL: http://edinaderviseviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0