Home..


Hej bloggen!


Har precis kommit hem från skolan. Idag har jag badat med hela klassen.. Det var MYCKET roligare än vad jag trodde, vi fick gå runt fritt och simma runt. Vi fick också åka vattenrutschbanor, haha :) Det var jättekul att åka den stora banan med vännerna! <3

Men nu har jag kommit hem. Min kompis Bea har gett mej sällskap fram till min gata, det var jättetrevligt. Har nyligen kommit hem, och ätit mellis. Ska på brottning sen, så jag måste äta lite mellis. Ska kanske ta en macka innan brottningen.

Har provat en ny yoghurt idag, som var jättegod! :) Tog en bild för att visa er, hehe.



Fast jag blandade den med flingor, haha :P


Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0