Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Ja, ehe.. Har för någon timme sen vaknat upp och ätit frukost. Vet inte vrf magen fortfarande kurrar, ush. Men, jag tänker inte äta mer sega mackor. :) Idag ska jag nog bara vara hemma, sorgligt nog.
Har kollat upp en ny idrott som jag kanske ska börja på, det är liksom en blandning av massor med sporter. Jag är egentligen rätt så intresserad av sport, men jag håller inte på så mkt med det. Men, det ska bli kul att kanske börja med det! Ska bara sitta framför datan och tröga idag, troligen. Men, det är ju helg, och jag har haft det så trögt i skolan dom 3 första dagarna.
Har också upptäckt att jag inte har ngr bloggbesökare längre, buuhuu! >:'(
Fast iaf, ingen följde ens min blogg, ni bara ville prata med mej. Lågt, asså..!? ._.

Nu ska jag säga hejdå till er, har inte mkt mer att berätta..! <3






Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0