Fixat naglarna.. :]


Jag har nog inte berättat det, men jag ÄLSKAR att hålla på med mina naglar! (:
Håller dom långa och friska..! xD
Som nu imorse, t.ex. då jag fixade mina naglar..
Jag tog bort allt nagellack, och tog på lite stärkande medel.. :P
Kanske inte direkt värsta manikyren, men aja?
Mina nagelband är däremot inte så fina, helt ojämna och fula >.<
Men, jag tycker mina naglar är helt okej? ._.
Hur man fixar såna här naglar:
1. Inte bita på dom xD
2. Låta bli nagelbanden..!?
3. Ta på stärkande lack, då blir naglarna tjockare och då är det inte lika stor chans att dom "bryts"? xD
Nu låter jag som en wannabe-kossa, haha.. :'d
Ja, hejdå! :)

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0