Sova över. Namm.

Heeeeeej inga som läser min blogg. (:
Varför jag inte bloggade? Jo, jag var upptagen. Lollo sov över. Namm.
Vi hade ju otroligt kul! Jag väckte henne klockan fem på morgonen..
Här kommer en scen, eller, hur man skriver det..
Lollo.. sover du?
Näää. (JO!) Vad äre?
Vet du, klockan är fem, men man tror ju typ att den är ett! Eller hur?
MM.
Nämen, vad bra! Godnatt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var ju normalt.
Nu ska jag fortsätta sova. Eller, nörda dator.
Syns sen.

Kommentera?? <3
Postat av: Anonym

Kul dåå ;))))

2011-12-04 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0