Brottning.

Fy. Snart ska jag på brottning. -.-
Älskar sporten, avskyr läraren. Tjejläraren. Killarna är snällare. De ger mig självförtroende.
Hon är bara så himla jobbig, och elak. Fattar inte vad som har hänt med henne?
Ska dit om 20 minuter. Vet inte om jag vill, hälen gör så ont.
FÖRRESTEN, badminton vad jättekul. Vill dit igen.
Och så hade jag ett elakt matteprov som jag inte visste om. Blev skakig i händerna, är det fortfarande? ;p
Nu ska jag sticka, eller förbereda mig. Hejdåå.
Fota er keel.

Kommentera?? <3
Postat av: J o s e f i n e ♥

Söt blogg, kommentera gärna något snällt på min blogg, kraam!

2011-12-07 @ 18:59:57
URL: http://josefinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: E v e l i n a

Sv; Näe .. Har in fått så mycket snö. Vi hade det men dagen efter var typ inge kvar, iaf inte i skolan ..

2011-12-07 @ 19:24:14
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0