What the heck Emma ? Badar du ?

Alla har ju sina konstiga sidor..
Och alla gör nog något hel-galet någon gång..!
Som jag och Lovisa, som badade i helgen!
Haha!
Det var VÄLDIGT kallt, så rekommenderar det inte till mina läsare.
Men efter ett tag blir det skönt! ^^
Här kommer bilder;
ps. Tro inte att detta är otrevliga bilder eller något, för både jag och Lovisa hade T-shirt och shorts ?
Haha, förlåt mitt ansikte.. ^^
Min pappa är ju typen hälften-djur, så han samtalade lite med svanarna, och fotade lite!
Kul! <3

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Häärligt! Har tänkt på det att ta ett första dopp nu när det är kallt ..?

2011-04-29 @ 14:14:42
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: MITT SÖTA NAMN ohyeeeah

MISSTOLKAD BILD HÖGST UPP HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



//

Lawiza

2011-05-01 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0