Världens bästa ska komma..<3

Hej allihopa. ^^
Idag på annandag påsk så ska min lilla gris komma till mig. (Lovisa är min gris)
Vi kommer troligen gå ner till fotbollsplanen och spela fotboll.
Och jag  hoppas inte att granntjejerna i mitt kvarter kommer vara där.
De kallar oss fjollor, och frågar oss "Går ni i fyran?"
Bara för att vi hade brillor, usch. -.-
Amen, ja. Nu ska jag klä på mig, och så kommer nog Lollo om någon timma.
Puss!
Underbarast<3
Bild från en musikvideo vi gjorde, haha.

Kommentera?? <3
Postat av: Matilda Affliction ~Självförtroende~

Hej, var med och tävla om Månadens Blogg!

Jag lottar ut en lycklig vinnare den 30 april.... Det kanske är DIN tur att vinna. Var med!

http://todaysaffliction.com/2011/april/manadens-blogg.html



Kommentera så mycket du vill, då har du större chans att du vinner! Den som vinner kommer vara med i min blogg-meny FÖRALLTID.. du kommer få massa besökare!

Ta denna chansen! Kram

2011-04-25 @ 14:22:55
URL: http://todaysaffliction.com

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0