Nytt nagellack från Guldmor

Hejhej allihopa!
Jag sade inte det nog, men i förrigår så fick jag ett litet gulligt paket från min gudmor..! :)
Det var små påskpresenter!
Gissa om jag blev glad !
Jag fick 2 nagellack, ett läppglans, och massor med chokladägg!
Massor med fina saker somsagt!
Jag har nu provat ett av de fina nagellacken, till påskfesten sen..
Kolla ! :D
Mycket snyggt enligt mig! Och jag vill tacka min underbara "guldmor" för de fina sakerna!
Tycker mycket om dom! :)
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om jag kan hitta någon bra kanal, annars så drar jag nog till mitt rum..
Puss!

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Jätte fin färg!

2011-04-25 @ 11:32:30
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: Linda guldtant

Fina du! Snyggt med lacket! Kram

2011-04-25 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0