My Lovely School computer<3

Hejhej alla bloggläsare! :)
Idag har det varit en bra dag, woohoo!
Fast gissa vad..
JAG SKA FÅ GLASÖGON!
Haha, inte helt vad jag trodde. Men ja, jag har nedsatt syn, eller, jag är närsynt.
Också idag så har jag kollat runt på min skollaptop, vilket är väldigt kul. :)
Har fastnat framför laptopen, den är så himla cool!<3
Här kommer en bild som jag tjuv-tog i klassrummet.
ps. Alla ansikten i bakrunden har jag suddat till, så man inte kan se någons ansikte.



Wow, den är helt "awesome!" :D
Är helt tagen.. haha.
Så glad att vi har laptops i skolan!

Bakrundsbilden har jag fått från min blogg..
Här är bilden som jag använder som bakrundsbild:



Haha, favvo-bild! :D
Skriver mer sen, puss.
Ska ha pappa på middag idag, så kanske inte bloggar.


Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0