Loppis!

Hejhej allihopa! :)
Har nu för att tag sen gått till teatern, men det var ingen för det var så många som var bortresta.
JAAAA! DET ÄR SPORTLOV! ^^
Det här kommer bli.. awesome!
Och jag börjar detta underbara sportlov med att gå till ett loppis som är nära vårt hus.
Det kommer säljas mest barnkläder och barnleksaker, men vill så gärna kolla bara! ^^
Så, nu sticker jag till loppis en kortis.. kanske skriver sen. :)
Hoppas alla får en bra första lovdag!
Förlåt för alla dessa töntminer, men jag är VÄLDIGT trött. Gick upp extra tidigt för teatern, som det inte blev något av.

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Eeh?.. Det är väl påsklov inte sportlov!

2011-04-17 @ 19:01:06
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0