Längtar..!

Hejhej alla unika bloggläsare. :)
Som ni redan vet så håller jag på att göra om i vardagsrummet.
Vi arbetade lite med mitt rum också, och jag är supernöjd!
Jag ville bara visa er hur det ser ut just nu.
Själv så tycker jag att det är sjukt snyggt, och jag längtar tills våran nya soffa kommer.
För att se soffan, klicka här :)
m



Visst är det snyggt?
Vi har precis tagit fram mattan, som vi såg på rea.
Tänk er, nu är det bara soffan kvar, som kommer den 2 maj (dagen efter mitt födelsedagsparty..fail?), sen kommer det se jättefint ut. Jag måste säga till er att det ser finare ut irl, så ni vet.

Längtar till imorgon, för då ska vi ha simhopp med klassen!
Puss!<3

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina~Ce♥

Ja det är snyggt !!

2011-04-06 @ 18:46:29
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: tusse

Dagens blogg är avslutad, blev du en av dom två lycklige? :)

2011-04-06 @ 20:48:41
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: linda guldtant

Vad fint! Snygg bokhylla!

2011-04-11 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0