Glad påsk allihopa!

Glad Påsk allihopa! :)
Hoppas ni har en trevlig påskmorgon med massor med ägg!
Jag fick massor med ledtrådar som slutade med ett påskägg fullt med godis.
Jag ska fira påsken imorgon med föräldrar och släkt, men firar lite idag.
Så idag ska jag köpa den dära snygga tröjan och shortsen som jag snackade om i det här inlägget.
Längtar! Men nu så sitter jag och frossar i mej allt godis jag fick av pappa, hihi.
Undrar om jag orkar att äta allt ? Tror jag nog inte, för jag är då ingen godisfantast. ;)
Mycket va ?
Ledtrådarna..!
Lägg märke till "Det magiska pulvret som förgyller morgonen". Han menade Oboy. :)
Puss! <3

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0