Dagens gäster.. som skrämde livet ur mig!

Hej allihopa..!
Idag måste jag säga är en göra ingenting dag. Jag har hoppat studsmatta, ritat, data, ja, sen går det om igen. Det är himla kul att kunna hoppa på studsmattan igen! Fötterna blir helt svarta, men det är det värt! Och jag ritar som en tok i min målarbok, haha. Det rekommenderar jag till alla läsare.. målarböcker! Där får man färglägga massor med bilder, och det är kul också..! :)
Vet ni, jag fick besök i morse!? Jo, jag hoppade studsmatta, sen kom det några svanar. Då gick jag och skaffade bröd åt gullefåglarna..! ^^
Men, nja.. det var nog inga "gullefåglar".. För när jag gick fram till dom för att ge de lite bröd så började de gå upp ur vattnet! Och följa efter mig! Gissa om jag blev rädd.. Jag sprang allt vad jag kunde till altanen, och där stannade jag. Haha. :)
'
Som ni ser så blev det mest töntbilder på mig, eftersom jag alltid ser konstig ut, och kameran HATAR mig, haha.
När jag var liten så började det brinna i den där tunnan, då gick jag och tog min potta, och ställde mig på den för att se bättre. Gulligt minne.. :)
//Emma

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0