Allt bra med mej! :)

Hejhej allihopa. Vill bara upplysa er med att jag mår bra. Har haft en UNDERBAR dag idag med syrran.
Först på morgonen så hoppade vi studsmatta.. Det var himla kul det..! Sen spelade vi Kinect, sen var det bad-tajm. Efter det gick vi till ett köpcentrum, skulle till tandläkaren där. Men, ja, det gick bra hos tandläkaren. De sade att jag hade fina tänder, och sen fick jag ett sudd, och min syrra fick ett klistermärke med en hund på. Sen fikade vi på en lekpark, och sen lekte jag och Tindra någon timme innan Tindras pappa kom och hämtade henne. Gullungen ska till en moster och fira påsk där.. :)
Hoppas alla sover gott..!
Puss!<3

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Sv; Tack! Jag blev så glad så jag tappa en bit min kaka :P

2011-04-19 @ 13:35:32
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina♥

Bor inte du och dina syrra tillsammans?

2011-04-19 @ 13:58:22
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0