Oslo Dag 2 <33

Jupp, nu är det dag 2! :3
Kan inte fatta att personer läser min blogg! 8)
Tack gullisar! <3
Iaf, tillbaka till mitt liv... xD
Haha.. :)
Här kommer bilderna...

Jag var på tekniska museét idag :]
Jag tycker fortfarande att Norska är konstigt språk... o,o"





Man blir ju lite fundersam... ;o
Norge, vårda språket! :3



F*n, vad ful jag är med mitt mupp-face.. :I



Jag går på vatten :D




Kölizhen kör cockpit ._."



Haha, jag! :D



Dr.Wolff  8}



Med hans konstiga robot..?  :]

Imorgon ska jag troligen shoppa.
Sen ska jag åka hem igen... :(
Men, jag har haft det himla mysigt! <3

Hejdå!? :P






Kommentera?? <3
Postat av: Justinamna

I love this page.

2011-04-26 @ 07:21:22
URL: http://justinamna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0