Oslo Dag 1 {;

Äntligen är jag i Oslo! :D
Jag har längtat så himla mkt! <3
Jag har åkt flygplan i 55 min?
Jag blev iaf lättnad när några av passagerarna åkte flyg till sitt jobb. xD
När vi var framme i Oslo så kollade vi i butiker.
Vi hittade en as-snygg tröja, men inga tröjor passar min storlek? :/
Asså, t-shirtar ser konstiga ut på mej.. :P
Haha, nej..

Vi köpte inget, allt var såååå dyrt.
Men vi fotade sk*t mkt.
Så nu kommer lite bilder! 8)
Enjoy! :3




Det första vi gjorde när vi var framme var att äta på SubWay.
Jag tog en macka med ost, skinka, tomat, gurka och sallad på... :]
Namm! <3



Nej, jag kollar ner! :(
Bilden är förstörd! xD






Det här äter dom i Norge istället för bullar. bollar... xD





Haha, dom har 2 röda lysen och 1 grön xD











På hotellet :9
Jag älskar den här.



Cool o.o





Utanför hotellet.



Vi fick frukt på hotell rummet xD
Välkomst-gåva. :3



Här har dom skid-VM! :o
Omg, hotellet är bredvid den här! <33
Himla coolt!



Jag ger hotellet 5 stars! :3 xD

Skriver mer imorgon, förlåt för mkt bilder.

Poss!


Kommentera?? <3
Postat av: rebuch

Hoppas du får det kul i Oslo Emma :D<33333

Saknar dig redan!!!!!!! min coola bff<33333333333333333

2010-11-01 @ 18:24:41
URL: http://rebuch.blogg.se/
Postat av: Lowisa :))

"Himla" söt du är <3 :)

Saknar dej sötnos, ses ngn ! Kanska på torsdag.. vem vet ?

Jaja, hoppas du för det trevligt då <3

Pussokram Löllööh :)

2010-11-02 @ 19:34:40
URL: http://lawiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0