му ℓιƒє ♥

Hej, jag ville bara skriva lite om mej nu... :/
Det där lät WIIEERD...
Aja, ,låt mej börja.. :p


Ja, jag är en 10-årig flicka som heter Emma.
Jag är nog inte fullt utvecklad ordentligt.. xD
Jag är sjukt knäpp och garvar typ 50 ggr om dagen.
Jag har många vänner, och en liten gölligh fröken.. ♥
Jag älskar Amerika mest av allt, och vill gärna åka dit... :3

Jag startade en blogg eftersom att jag är väldigt skrivglad av mej..
Jag vill dela med mej av mitt liv..
(Inte för mkt) [;

Jag står för vad jag tycker... o.o
Haha, en gång gick jag runt med min bässah Lollowh och satte upp "Rädda Världen!" plakat.
Jag vet, papper är INTE miljövänligt.. sh*t same.. -.-"

Det var nog tillräckligt om fakta om mej..
Kommentera om det är ngt mer du vill veta!?

Lol, ingen läser ändå min blogg... [':

Lite bilder på mej i alla möjliga åldrar... xP



Som sagt.. JAG ÄR NORMAL.
Den här bilden är typ några månader gammal..
Jag växer fort! :P



Jag på sommaren.. :D
Ush, pricken på pannan FÖRSTÖR hela bilden. :o



Det här var länge sedan..
Tråkiga blip, som har med tur slutat. (:



Haha, fuuuul! (:



Jag fick panik när jag såg den här bilden..
LÄSKIGA JAG!



1 år gammal bild..
Sommar förra året. :D


Nu kommer lite nyare bilder.. :]






Skriver mer sen, baii! :D

Kommentera?? <3
Postat av: Linda guldtant

Skriver du en gång till att du är ful eller läskig så hackar jag den här bloggen! Förstått?

2010-11-25 @ 20:44:16
Postat av: Linda guldtant

Skriver du en gång till att du är ful eller läskig så hackar jag den här bloggen! Förstått?

2010-11-25 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0