Kul med Lollo! :)

Hejsan! :)
Guuuuud, vilken bra dag jag haft! <3
Så, låt mej berätta lite...


Lollo kom ungefär klockan 12.. xD
Vi kollade lite på tv, sen så blev vi hungriga!
Då fick vi till ett "Centrum"..
Kan lixom inte berätta var? :P
Vi tänkte äta på en fin restuarang, men den var stängd.. :(
Istället åt vi varsin smarrig macka och en smakis (dricka) o.o
VÄRLDENS GODASTE MACKOR!!!
Ja, det var det.
Himla gott, man njöt! <3 xD

Jag blev himla störd på fullot på cafeét.
Han bara satt och stirrade..
Sen sa han "Tjejer, kan ni lämna den här till kassan, jag har snott den" x/
Vi svara inte, så han gick fram till kassan och lämna tillbaka citronen.. xD
Vad *** ska man göra med en citron?? x'')

Sen köpte vi godis, och gick hem och spelade spel.
DONKEY KONG! <3333

hehe... (=

Hoppas ni har det bra! <3

Baii! :3


Kommentera?? <3
Postat av: Anonym

Han kanske ville ha citronen till en drink eller lite citronvatten ; )

2010-11-15 @ 13:55:09
Postat av: Guldtant

Det var jag Linda som skrev ovan!

2010-11-15 @ 13:56:18
Postat av: LOL

LoL..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD

2010-11-16 @ 20:53:32
URL: http://lawiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0