Excited for the day ,_,"

Uaahh, vädret är fult här i Norge..

Dimma så lång ögat når. :o

Fast, jag ska på museum! 8)

Jag hoppas det blir kul.. <3

Nu kommer bara lite morgon bilder. :P



Älskar att ta såna här bilder! <33



Fint kakelmönster på toan.. :)



Har kollat runt i katalogen till Oslo för att se vad för sorts museum som finns...
Kanske Holmenkollen museum, tekniska kanske?

Aja, ska bada nu i poolen..
Sen blir det museum!

Jag skriver senare ikväll!

Bye!


Kommentera?? <3
Postat av: Elenore

Vad roligt du verkar ha det i Oslo! :D

Svar: Ja jag tog bilderna, och tack så himla mycket :):)

2010-11-02 @ 15:21:41
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0