Morning..! ;}

Godmorgon sweeties..! ;D

Hoppas ni har sovit gott, ehe.. "/   Jag har haft en underbar natt (misstolka inte), jag var uppe till 1 med Lawisa och vi satt och pratade asmkt.. :)
Snart så är det ju jul, wow! x_x

Har precis kollat på min mammas nya bild på FB, där hon har fotat alla julklappar..!
Jätte mycket julklappar..! <3 (:

Det här kommer nog bli den bästa julen hitills..! ;''3
Stackars Lawiza, hennes älskade mamma är lite sjuk, nu i juletid.. :C
Jag hoppas att gullungen ändå får en jättebra jul..! ;'oo

Nu ska vi snart ut och fota lite, det har snöat jättemkt under kvällen..
Jag och Lawiza älskar att fota, så det kommer nog bli jättetrevligt! <333'''

Hoppas ni har en mysig 4:e advent..! ;>
Seya!



Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0