Dan före dan före dan..? ;)

Snart är det juuul! X)
Wow, jag har svårt att fatta det..! Tröga ner det i sin summa skalle Emma, det är snart jul!
*smell* Det luktar pepparkakor och glögg.. :) Nej, det luktar diskmedel.. :L
Pappa diskar, så ja.. :) Har varit med min gullunge i 8 timmar nu.
Vi har haft det väldigt trevligt. Vi har suttit framför min Nintendo DS och spelat spel.
Kul va? Ja, trodde väl det.. :P '



Kolla bilden...! xD
Jag ändrade den lite, nu ser det ut som om jag har skägg..! :)
Snyggt, ett prydligt gammalt skägg! x''']


Ska snart kolla på film, sen är det nattinatti..!
Förresten, tack för över 10 kommentarer på mitt nya inlägg..!
GULLUNGAR! (;




Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0