Stolt.

Jag har tänkt på en sak. Varför kallas man självisk för att man gillar hur man ser ut?
Tänk, man kan aldrig vara i skolan och säga "Herreguuuud, jag är så snygg idag!", för det tas som skämt.
Men varför kan man inte det? Man är inte självisk för att man gillar sig själv. Det är iallafall bättre än de som gråter över hur de ser ut? Personens självförtroende sänks ju av sånt. Så himla störande.
Personer ska kunna säga "Visst är mina skor fina?", utan att andra tar illa upp? För varför ens köpa något som man inte gillar?
---------------------------------------------------
Jag har varit väldigt ledsen och nära deprimerad för att personer värderade mig för storlek och kläder.
Det fick mig att må skitdåligt, och önskar att ingen ska behöva uppleva det.
------------------------------------
Ungefär här mådde jag dåligt. Jag hade bara mjukisar och stora tröjar för att se smalare ut. Ta inte illa upp, men jag var inte frisk på den här bilden. Mår tusen gånger bättre nu.

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0