I'm not the one.

Heyhoh. Snällt av Lowisa att gå in på minblogg för att länka hennes, puss gumman <3
----------------------------------------------------------------------
Idag skulle jag haft på mej min nya skjorta jag fick i lördags, men mammsen vill inte åka förbi och lämna den. Den kanske är ett nattlinne, hehe. Men bryr mej inte så mycket really.
Har suttit och redigerat pissbilder från webbkameran på picnik. Riktigt mysigt såhär på morgonen, jag veeeeet.
Men jag vill till skolan nu, buuhuu! Längtar efter veckans arbete som den plugghäst jag är. Gör klart allt på två dagar, mehehe. Älskar det, sen får jag tid att skriva manus. Våra datorer använder jag inte direkt till "skoldator"..
Har ju lagt in massor med heta bilder på mej. HAHA.
----------------------------------------------------------------------
Puss hej till mamma som troligen är den enda som läser min blogg <3


Kommentera?? <3
Postat av: Mamma

:) Hej tillbaks!! <3

2012-02-16 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0