Vår.

Ja, nu kan man äntligen känna den mysiga vårluften/sommardoften..
Idag har det varit kokhett hos mej! Solen har gett oss över 20 grader, och nu, klockan 7 är det fortfarande så varmt så man kan gå runt i shorts. Så najjs!
Idag har jag badat i sjön med mina vänner.. (Klicka om du vill se en av mina kompisars blogg..
Efter fotbollen vi hade i skolan, vilket var på en fotbollsplan, så var det bara att hoppa i vattnet som låg bredvid..!
Det var kallt, och jag skrek mycket, haha.
Sen när vi 'solade' kom Lowiza, som jag cyklade vid hem sen..
Ja, VILKET UNDERBART VÄDER.
Nu kommer  bilder jag tog nyligen med min videokamera..
Våra vackra blommor som blommar vid porten.
Haha.. :)

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Snygga bilder

2011-05-10 @ 20:00:10
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0