Oj, inte bloggat på länge..

Vill bara ursäkta min dåliga uppdatering senaste tiden..
Varför är nog bara för att jag inte viljat blogga, utan fokusera mycket på skolan och sånt.
Snart är det ju sommarlov, och jag vill kunna känna att jag jobbat hårt det här läsåret! :)
Jag är nog rätt nöjd med hur jag arbetat. Det gick jättebra för mig på utvecklingsamtalet!
Det har nog hänt rätt mycket som jag skulle vilja berätta när jag var borta.
Det var ju majbrasan, och då filmade jag hela tiden. Kanske gör jag en video av det..
Det har varit min pappas födelsedag nyligen. Han fyllde i.. fredags, tror jag.
Och de långa månaderna till sommarlovet har ändrats till små veckor.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan berätta lite om min dag igår. Jo, jag var med Lollo, och vi fotade massor med modellbilder (igen).
Om ni kollar bak på några inlägg så ser ni att jag och Lollo hade fotat modellbilder.
Vi tyckte det var så kul förra gången, så vi bestämde oss att göra det IGEN! :)
Resultaten blev jättebra, och jag tror det blev många bra bilder på mig.
Vi hade 4 olika stilar var.
Jag hade : Ung forskare (forskar om natur, träd), Bondgårdstjej (ser ut som en outfit att kunna ha i Paris), New York, och KAWAII. Om ni inte vet vad KAWAII är så kan ni bara söka på KAWAII på google.
Lollo hade : Vanlig/Pluggisen (enligt mig), Kontor/allvarlig, .. sen kommer jag inte ihåg de sista..
Ni ska få se bilderna senare idag.
Här kommer en bild jag tog med mobilen, där jag har på mig KAWAII kläderna.
A little Sneak Peek.. ;)



Puss, hejdå. <3

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Hihi^^

Älskar när ni tar modellbilder!

2011-05-31 @ 18:19:15
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0