Min dag!

Hejhej bloggen.
Idag har dagen varit underbart bra, som de flesta dagarna.
Jag har varit i skolan, fått bra på provet..
Vi hade fotboll idag på idrotten, och jag funderar på att börja på fotboll.
Det är ju så himla kul!
Älskar allt med fotboll, förutom att det är strängt.
Gillar inte stränga sura människor som skriker..
Ja, juste, idag så såg jag en sinnessjuk tant.
Hon hade bikini på sej, och försöke förstöra en latsbil, med en förare.
Tyckte så synd om föraren, han var ju typ 25 år. Ung, spinkig förare.
Iallafall, hon skrämde mej, så nu kommer jag troligen ha mardrömmar.
Eller, hoppas inte det.
Nu kan jag glädja er med lite bilder som jag tog i skolan idag.
Jag hade kavaj på mej idag, vet inte varför. Kände helt enkelt för det..
Tog en fin bild med en av min bästa kompis i klassen, men hon får inte visa sej på internet..
Tack. Hejdå.

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0