Wiie. :)

Hejhej på er. :)
Nu har jag äntligen fått ledigt från skolan till måndag, så jag hoppas på mycket bloggande!
Idag ska jag träffa Tindra (min lillasyster), och vi ska tillsammans med mamma och hennes pojkvän (Tindras pappa) gå på "Smaka på Stockholm!". Jag längtar sjukt mycket och hoppas att vi kommer ha det trevligt.
Har inte träffat gullungen på en hel månad! Gud vad jag längtar att få krama om henne. :)
Nu ska jag klä på mig, och göra mig lite  iordning.
Puss hej!
Bilden är från en fest..  Jag och Tindra hade trååååkigt. ^^

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Ni är så lika :)

2011-06-02 @ 14:55:13
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0