Tivoli

Hejhej apor! ;)
Sorry att jag inte bloggat särskilt mycket, men jag sov ju faktiskt över hos Rebuch i 2 dagar..
Det har varit jättekul!
Vi har kollat på massor med bra filmer, och tryckt i oss massor med chips!
-----
Så idag ska jag på tivoli med Lowiza (lawiza.blogg.se), weehee! ^^
Hoppas att det kommer bli superkul.
Längtar att få snurra runt i en karusell! :)
Jag kommer KANSKE fota med min mobil, så KANSKE jag lägger upp några små bilder på tivolit.
Vet inte var det ligger, så det blir nog en överraskning!
---
Trött Emma

Puss!

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Älskar tivoli

2011-06-18 @ 13:17:31
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0