Summer

Hejhej grodungar.

Idag har det varit en BRA dag.
Vädret har varit lite sisådär, men annars så var det sjukt varmt i vattnet.. 21 grader.
------------
Längtar så det knakar till sommarlovet..!!
Har köpt en fin blå klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Lägger upp en bild på det senare.
Jag har avslutning på onsdag.. EEP.
Kan inte fatta att jag ska få sommarlov snart!!
Lääängtar so badly my friend. ;)
----
Jag har hitills bokat/planerat 3 resor!
Den första blir till... Menorca!
Sååå najjs!
Den andra blir till.. AMERIKA!!
Ja, AMERIKA! PÅ ETT HOTELL DÄR PRESIDENTER BOTT!
Jag tror jag drömmer..
Om du vill se hotellet klicka här.
Ni kommer säkert gilla det (hoppas jag!!)
Sist så ska jag troligen till mitt landsställe många gånger.. heh. :)
--------
Sunny Summer

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Vi hade skolavslutning i fredags :)

2011-06-13 @ 08:58:13
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0