"Smaka på Stockholm 2011"

Hejhej allihopa. :)
Idag har ju jag varit på "smaka på stockholm".
Det var superkul! Det fanns mycket med mat att prova kan jag säga dig.
Den håller på till den 1-6 juni, så det är bäst att passa på!
Det var jättekul att träffa Tindra igen! Vi hade det super!
Kanske lägger upp en snabb film om när vi var där.. hoppas!
-------
Min lunch gjorde jag helt själv. Var vid ett tält där man fick göra sin egen fisk! Min blev jag faktiskt väldigt stolt över!
Fisken jag valde var lax och torsk!
Sen så fick jag och Tindra hoppa hoppborg! Det var kul, men när mamma skulle filma oss så fotade hon..
Hon har minsann inte lärt sig ett dugg om min kamera..! :)
--
Ja, vi åt glass och kollade runt.
Har varit en toppendag!
Hur har din dag varit ?

Bilder från idag..!
Tog massor med bilder, men hinner ju inte lägga upp alla! :)
Nattinatti <3

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Stora kokhattar

2011-06-04 @ 09:21:26
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0