Modellbilder 28/5-11 ♥

Hejhej allihopa! :)
Hoppas ni sovit gott.
Vet ni, jag berätta ju för ett tag sen om att jag skulle lägga upp modellbilderna som jag tog, men blev illamående.
Men, nu ska jag lägga upp dom!
Tack till Evelina som påminde mig! ♥
Här kommer dom.
Som sagt, vi hade 4 olika stilar var, men den sista stilen som Lollo hade så blev det inga bilder som hon gillade.
Enjoy! *-* ~ ♥
Många bilder på den sista stilen, haha. :)
Blev nöjd med alla bilderna!
Kommentera vilken stil ni gillade mest!

Puss ♥

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Gillade mest KAWAII!!



Sv; Tack. Du är också fin♥

2011-06-06 @ 11:18:32
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: Grish. Mk.

aw </3

kawaii. andra tjejen var ju skitful? vem är det fan? >:)

2011-06-12 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0