Brännboll

Moshi Mosh-Mosh. ;)
Smart ska jag dra iväg och spela brännboll med mina underbara klasskamrater.
Alla ska ha med sig middag, och så ska vi spela brännboll!
Jag är nog inte så värst bra på brännboll, men det är ju rätt kul i alla fall.
Och så är det ju trevligt att träffa allas föräldrar.
Har en liten present till Rebuch, som har fått en lillebror.
Det är ett par gulliga kläder till hennes nya lillebrorsa, som är helt underbara!
---------
Hörs sen..!
Hittade ingen bild, så jag bjuder er på världens underbaraste unge i hela universum.
Finns det ingen underbarare unge?
Gissa vem det är? Min mamma som liten!!
Får små glädjetårar när jag ser den här bilden.. :')

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0