Varför jag inte har bloggat så mycket.

Jag ville bara ge er ett litet skäl varför jag inte bloggat så mycket nu på senaste tiden.
Det är för att jag inte gör NÅGONTING.
Jag går upp på morgonen, äter frukost, går till skolan, pluggar, går hem med en kompis, äter, sover.. toa.. ._.
Liksom, det är inte så intressant tycker jag? Som jag redan skrivit så vill jag fokusera MYCKET på skolan just nu, har jag bestämt mig för. Ska också börja skriva "mej" och "dej" med "i", för om jag skriver så på bloggen så kommer det också bli så i skolan. Tro mig, det har hänt många gånger. Och om man ska vara noggrann så är ju det mer rätt att skriva mer "i".. Men, jag ville bara att ni skulle veta det. Jag vet faktiskt att
ingen läser min blogg, det är ju helt dött på min blogg. Men det är liksom kul att bara skriva, faktiskt. :)
Den här kvällen har jag jobbat om vikingarna, som jag inte gjorde klart i skolan..! :)
Det var inte direkt så kul, men aja.. <3
Ni får den här bilden, igen..! :] <3

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0