Väntar...

Hej bloggen!
Sitter nu och väntar på att mamma och Annica ska komma.
Har väntat rätt så länge nu, men dom kommer nog snart.. Hoppas jag.
Vi ska spela XBOX Kinect, tror jag. Ska bli himla kul..! <3
Idag nu på morgonen har jag varit framför datan det mesta, men också hjälpt min snälla mamma med att skotta.
Det gick väl sisådär, men efter några minuter hade jag tröttnat, så jag la mej i en snöhög och vila. ^^
Har också idag gjort som en idolbild på Tindra, min lillasyster.
Hon betyder ju så mkt för mej ;3
Du är den finaste jag vet..! <3 ;]
En av dom finaste, iaf ^^ Har många jag älskar..!
Nu ska jag sluta, vill borta håret lite innan dom kommer.. ;o

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0