Tillbaka från Rebecca..

Hej bloggen! (:
Är hemma nu från min bästis Rebecca, vi hade det jättetrevligt! Vi gjorde omelett själva, eller ska jag säga äggröra ^^
Den blev som en stor gegga, en god gegga.
Har också fått en ny baddräkt, som jag sorgligt nog INTE kommer använda på simningen imorgon i skolan. Jag känner mej lite obekväm i den, det får bli min pinsamma bikini istället. Men, aja. Alltså, vi ska bada med klassen. Alltså, det är inte kul? Det är stressigt och jobbigt. T.ex. när vi ska simma en speciell sträcka. Då får man ALLTID en fot på sej eller ngt. Det är faktiskt lite jobbigt, hehe. :)
Den här kvällen ska jag fortsätta vila, sen ska jag sova.
Varit en bra dag..! <3 :D
Hoppas ni sover gott!

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0