Tillbaka från musikalen

Hej bloggen!
Har precis kommit hem från musikalen "Romeo och Julia", som var jättebra! Men, dom sjöng så högt så det gjorde ont i örona, haha ^^ Romeo spelade Måns Zelmerlöv, han var jätteduktig!<33 (;
Just nu sitter jag och pratar Engelska med alla mina YT fans! Fick precis 700 prenumeranter av gullungarna, så jag ska nog tacka dom med en video imorgon! :) Måste bara skriva manus och sådant, sen blir det film-time! <3
Nu ska jag fortsätta prata med dom, ha en fortsatt trevlig natt! (: <3

Kommentera?? <3
Postat av: lindshe

God morgon! :) Hoppas du får en underbar dag!

Och nu när vinterkylan är här har jag fått chansen att anordna en tävling som du är varmt välkommen att delta i!

- Du behöver bara skriva "jag är med" och välja det smycke du helst skulle vilja vinna! :)



Puss och Kram - http://lindshe.blogg.se -

2011-01-16 @ 07:50:09
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0