Lite saker som hänt i veckorna..


Jag har ju haft så dålig uppdatering nu på senaste tiden, så jag vill bara berätta lite vad som hänt.
Jo, jag har haft det bra, mycket bra.
Tindra var här några dagar efter jul, typ 4 dagar.

Här är Tindra t.ex. när hon maserar min älskade mamma. Vi skulle just gå och lägga oss, det är drf hon har pyjamas klänning på sej. :) <3

Tindra fick också presenter av sin pappa, lite sena julklappar som han inte hunnit ge henne på julafton.

Hon fick först ett gosédjur, en kanin. Jag skrämde henne med den när hon var i badkaret C:<


Hon fick också en sån här.. grej? Jag tycker egentligen att den bara är läskig, men den är skön att klämma på ^^
Tindra brukar hålla på med såna här läskiga figurer, hon har t.ex. en sån fasst en spindel.


=Suddig bild=
Tindra älskar "Zhu Zhu Pets", så hon fick en sån här, en Zhu Zhu Pet bebis. Sjukt gullig! ;] <3
Till den fick man en tvål (den som är på huvudet), en nappflaska, och en skallra..
Gulligt, mm...



Sen i förregår så hade jag det jättetrevligt med mamma,pappa,pappas brorsa och pappas brorsas flickvän.
Vi spelade xbox Kinect, jättekul! [:
Jag fotade den här julmusten då, haha..

Igår så träffades vi alla IGEN. Vi var på ett köpcentrum och kollade runt i butiker.
Jag köpte inget, men dom köpte saker.

Ja, så har det varit.. xD
Skriver mer sen, hoppas jag!


Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0