Ingen skola..

Hej bloggen! :)
Har spenderat morgonen med att vila, och skjutsa Stoffe och Annica till centralen. Om ni inte vet vilka dom är, så är det pappas brorsa, och pappas brorsas flickvän. :]
Kommer sakna dom! <3

Många av er har nog skola idag, men inte jag! Men, jag har skola imorgon. Tråkigt, hehe. ;)
Men, man måste ju gå i skolan.. x3


Idag ska jag träffa Rebecca, igen! Vi ska ha det jättetrevligt hoppas jag..! :]
Har inte träffat Rebecca på länge, om man inte räknar med igår.
Annars så ska jag inte göra så mkt idag, vila..

Snart ska jag gå, jag och Rebecca ska träffas snart! ^^
Rebecca min bästis (: <3

Aja, ses! :D
Idag bjuder jag på en gammal bild på Tindra, min ögonsten <33



<3




Kommentera?? <3
Postat av: Nathalie

kolla in min shopping från Paris:D något du tyckte om extra mycket?

http://liborius.blogg.se/2011/january/shopping-i-paris.html#comment

2011-01-11 @ 15:58:19
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0