Behov av foton! :D

Hittade en gammal "ful" bild på mej som liten, haha :) Var kanske 8 år här, och kollade på Niagara-fallen. Men, nu till själva ämnet. Jag ÄLSKAR att fota, hehe. Vet inte varför jag kom på det dumma ämnet, haha ;] Men, alla vet väl redan att jag älskar att fota..! Och på alla bilderna ser jag också att jag ändrats mycket i utseendet faktiskt. Ni kan själv få se ett exempel..! :D
T.ex. den här bilden. Jag som pratar i min billiga, fula telefon med min mamma. x'3
Nu ser jag ut såhär..! :} Liksom jag är mkt "vackrare" nu än förut, tycker jag. Men jag har inte så många bilder där jag kan visa hur vacker jag är..! >;[
Nu MÅSTE jag sova, för jag är sjukt trött.. Och jag måste hinna med en viktig sak att göra imrogon..
..INGENTING! x-X

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0