Min namnsdag!

Hej bloggen! :)
Idag är ditt min namnsdag, woohoo!
I min familj är namnsdagar som en födelsedag, alltså, man får presenter. Idag fick jag 8 nya petshops, och en puma hood. Jag har fotat alla petshopsen, men när jag försökte lägga upp bilderna på datan, så gick det inte. Jag kan starta om hela datan, och försöka igen, men det är jag för lat för. Så vi får nöja oss med bilderna som kommer nu.
Hittade tyvärr ingen annat!
Grattis till mej! >.<

Kommentera?? <3
Postat av: Evelina♥

Då får man väl säga grttis då!:)

Betyder det att det kommer fler petshops filmer??

2011-02-28 @ 15:57:10
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: linda guldtant

Åtta nya? Herrejösses! Grattis i efterskott till dig. Jag är urusel på att komma ihåg namnsdagar. I min familj firar vi aldrig dem... tråkigt va?

2011-03-05 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0