McDonald's Misse :)

Hejhej alla med emmoh.blogg.se uppe framför ögonen!
Nu vill jag först säga förlåt för det förras inlägget, jag var väldigt arg den morgonen.
Och man vill inte höra svordomar!
Jag kom nyligen hem till mitt kalla hus från en mysig fest.
En i släkten som heter Jane fyllde år. Jag vet inte helt hur många år hon fyller!
Det var trevligt, vi åt massor med godsaker.
På vägen hem så åt vi på McDonalds, namm namm!
Som vanlig tog jag en Happy Meal, eftersom att ja ÄLSKAR det! :)
Det är ju supergott, men en sak är lite onödig..
Att man får en leksak till som man knappt kan använda..
Men vissa är ju söta.. ^^



Hiss eller diss?
Nja, diss för mej :)

Nu ska jag ta ett långt varmt bad, sen ska jag träna lite flöjt!
Hejdå!

Kommentera?? <3
Postat av: MLI - Vinn berlockarmband hos mig!

Åååh, jag älskar de små Hello Kitty sakerna man får med haha ^^

2011-02-20 @ 19:37:39
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0